Veelgestelde vragen

Hoe kan ik mijn logo doorsturen?

Om de drukkwaliteit te garanderen dient je logo een gevectoriseerd eps- of ai-bestand te zijn. Een vectorbestand is de naam voor een grafische afbeelding die niet verandert in ‘pixels’ bij het vergroten.

Ik heb geen vectorbestand van mijn logo, wat nu?

Wij kunnen jouw logo in het geschikte bestandsformaat zetten voor een kleine meerprijs. Uiteraard ontvang je nadien het gevectoriseerd bestand zodat je dat zelf voor andere doeleinden kan inzetten.

Wat is een digitale drukproef?

Een digitale drukproef een digitaal voorbeeld van hoe jouw product eruit zal zien met jouw logo of tekst. Dat ontwerp zal worden aangepast tot je tevreden bent. Van zodra je de drukproef hebt goedgekeurd, start de productie van jouw order en kan die niet meer worden geannuleerd.

Ik wil mijn bestelling annuleren, kan dat?

Je kan je bestelling kosteloos annuleren zolang de productie nog niet is gestart. De productie start nadat je de digitale drukproef hebt goedgekeurd. Na ontvangst van jouw akkoord op de drukproef is je bestelling definitief en kan je het order ook niet meer annuleren.

Ik wil mijn bestelling wijzigen, kan dat?

Indien je meer of minder wilt bestellen dan origineel doorgegeven, wordt er samen met jouw een nieuwe prijs besproken op basis van het door jouw gekozen aantal. Dat op voorwaarde dat de productie nog niet is gestart en er voldoende voorraad is. Andere wijzigingen, zoals een andere productkleur, is eveneens mogelijk mits voldoende voorraad en op voorwaarde dat de digitale proef nog niet is goedgekeurd.

Kan ik mijn gepersonaliseerde bestelling retourneren?

Bedrukte en gepersonaliseerde artikelen kunnen helaas niet geretourneerd worden. Laat ons weten indien je niet tevreden bent over jouw geleverde artikelen. We zoeken dan samen naar een gepaste oplossing.

Wat is de levertermijn van mijn bestelling?

De gemiddelde levertermijn van gepersonliseerde items is twee tot drie weken na goedkeuring van de digitale drukproef. Bij onbedrukte items zal de levertermijn één tot twee weken zijn. Die termijnen kunnen variëren naargelang de berschikbare voorraad, het leveradres, de soort bedrukking en het volume van het order.

Is levering op de thuisadressen mogelijk?

Wij volgen de trend van het thuiswerken en bezorgen met veel plezier geschenkpakketten aan huis bij jouw klanten of werknemers. Er zijn daarbij veel mogelijkheden. Laat ons jouw idee weten en wij geven jou het nodige advies en de correcte ondersteuning. Voor de verzending naar thuisadressen werken wij samen met externe pakketdiensten, waaronder GLS, UPS en DHL.

Hoe kan ik betalen?

Is het de eerste keer dat je bij ons een bestelling plaatst? Dan betaal je éénmalig vooraf. Indien dit niet mogelijk is, kunnen we samen een oplossing proberen te vinden. Ben je reeds bestaande klant? Dan kan je gewoon achteraf betalen via een factuur.

Is de BTW op mijn factuur 100% aftrekbaar?

De BTW op onze relatiegeschenken is 100% aftrekbaar indien elk geschenk minder dan 50 euro (excl. BTW) kost.

Kunnen particulieren ook aankopen?

Wij richten ons voornamelijk naar bedrijven en organisaties. Per uitzondering leveren wij ook aan particulieren mits vooruitbetaling.

Moet ik milieutaksen betalen?

Voor leveringen binnen België moeten wij een wettelijke verwijderingsbijdrage op batterijen aanrekenen per geleverde batterij, alsook een wettelijke recyclagebijdrage heffen op elektronische toestellen. Die bedragen storten wij door aan vzw BEBAT en RECUPEL en worden afzonderlijk op de factuur vermeld.

Kan ik een onbedrukt staal bestellen?

Van de meeste artikelen stellen wij stalen ter beschikking. Wanneer je nadien een bestelling bij ons plaatst, worden de stalen niet aangerekend en mag je die houden. Indien er geen bestelling volgt binnen de 30 dagen, factureren we ze tegen de catalogusprijs + administratie- en verzendkosten.

Neem contact met ons op

Error 404